• Veilig, eenvoudig, snel
  • 30 dagen niet goed, geld terug
  • Artikelen voor meer dan 35.000 verschillende apparaten!

Vragen? Neem contact met ons op!

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag verder

Wie uw bestelling bezorgd is afhankelijk van uw land en woonplaats. DustDeal.be probeert altijd via de postdiensten te bezorgen. In veel gevallen hoeft u dan ook niet thuis te zijn om uw bestelling in ontvangst te laten nemen. In enkele gevallen wordt er gebruik gemaakt van een koerier (zoals Fedex).

Meestal wordt een bestelling met meerdere artikelen gezamenlijk bezorgd. Het kan echter voorkomen dat DustDeal.be artikelen noodgedwongen vanuit een andere locatie opstuurt. U ontvangt dan meerdere pakketten.

Als uw bestelling niet door de brievenDUUs past, dan neemt de koerier contact met u op. Indien dit niet lukt, dan wordt gevraagd contact op te nemen met de koerier om een bezorgafspraak te maken.

Helaas wordt deze service niet door ons ondersteund.

Als u dit aangeeft tijdens uw bestelling dan is dat mogelijk. Als de zending al in het verzendproces zit dan is het niet meer mogelijk het adres aan te passen. Indien u met een verkeerd adres heeft besteld dient u zo snel mogelijk contact op te nemen met onze helpdesk.

Ja, u kunt een bestelling laten bezorgen op een postbus adres.

Na overleg met de helpdesk kunt u het verkeerde pakket retourneren. Uiteraard worden de retourkosten volledig vergoed. Uiteraard zult u zo snel mogelijk geholpen worden met het juiste artikel

Meestal duurt het een aantal uren voordat een traceercode is geactiveerd. Indien dat niet het geval is kan je uiteraard contact opnemen met onze helpdesk

Pakketten worden over het algemeen voorzien van een unieke traceerbare code. Indien uw zending een traceercode heeft wordt deze na ontvangst van de postdienst toegevoegd aan de bestelhistorie van uw account. U kunt dan het pakket volgen in het verzendproces.

Kleine artikelen worden door de postdiensten bezorgd in uw brievenbus. U hoeft dan meestal niet thuis te zijn voor de bezorging.

Grotere artikelen kunnen niet bezorgd worden via uw brievenbus. De postdienst belt dan aan om het pakket af te geven.

In enkele gevallen verstuurt DustDeal.be de artikelen direct vanaf de leverancier. Dit heeft als voordeel dat de artikelen nieuw geproduceerd zijn (Factory Fresh).

Bestellingen worden gemiddeld binnen een week na het plaatsen van een bestelling bezorgd.

DustDeal.be tracht altijd bestellingen via brievenbuspost te verzenden. Indien de bestelling als pakket wordt verzonden, zal de postdienst aanbellen. Indien u niet bereikbaar bent wordt gevraagd een bezorgafspraak te maken.

Uw bestelling is definitief als u na het kiezen van de betaalgegevens op 'bestellen' klikt.

Stap 1:
Selecteer op de website het artikel van uw keuze en klik op de knop ‘Bestel nu’.
Stap 2:
Ga verder met het bekijken van de artikelen op de site als u nog andere artikelen wilt bestellen.
Stap 3:
Klik op de 'winkelwagen' in het menu om de artikelen die u hebt gekozen te bekijken. U kunt nu met de knop 'verder winkelen' terug naar de site en eventueel extra artikelen aan uw winkelwagen toevoegen. Ook kunt u met de knop 'bestellen' het bestelproces opstarten.
Stap 4:
Vul uw gegevens in indien u voor de eerste keer besteld via DustDeal.be. Als u al klant bent kunt u log in inloggen met uw persoonlijke account. Na het inloggen kunt u eventueel uw factuur- en/of aflevergegevens wijzigen en bekijken.
Stap 5:
Controleer uw ingevulde gegevens en kies een betaalmethode.
Stap 6:
Als alles is ingevuld en u akkoord gaat met de algemene voorwaarden kunt u met de knop 'bestellen' de bestelling plaatsen.
Stap 7:
U komt nu op de transactiepagina van het betaalsysteem. Als de betaling is afgerond ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling.

U kunt een geplaatste bestelling alleen dezelfde dag nog wijzigen. Indien u de bestelling later wilt laten wijzigen kan het zijn dat de bestelling al is verzonden. U kunt dan contact opnemen met de helpdesk. Zij helpen u dan verder.

Als u inlogt via 'Mijn Account' kunt u daar uw volledige bestelhistorie inzien.

Bij elk artikel wordt de voorraad status aangeven. Let op, op voorraad betekent niet per definitie op voorraad bij een locatie die dicht bij u gevestigd is. Het kan dus zijn dat een bestelling er een aantal dagen over doet. Voor meer informatie kunt u de verzending pagina raadplegen.

Bestellingen worden gemiddeld binnen een week na het plaatsen van een besteling bezorgd. In enkele gevallen kan het langer duren.

Indien u een traceercode heeft ontvangen kunt u zelf controleren waar uw bestelling zich bevindt. Indien u geen traceercode heeft ontvangen, dan is deze waarschijnlijk ook niet beschikbaar. U kunt het beste contact opnemen met de helpdesk. Zij kunnen u mogelijk van meer informatie voorzien.

Het kan voorkomen dat niet alle artikelen in één pakket worden verzonden. Dat is afhankelijk van de voorraad per locatie. Het andere artikel zal binnen een aantal dagen arriveren.

DustDeal.be werkt samen met diverse grote payment betaalservice providers. Deze organisaties hanteren hoge veiligheidsstandaarden om uw betaling zo veilig mogelijk te laten verlopen

Als u naar de volgende pagina gaat, https://www.dustdeal.be/redeem, kunt u de kortingscode die op uw couponkaart staat verzilveren. Als u daarna artikelen in de winkelmand plaatst, zal de korting direct worden verrekend.

Als u naar de volgende pagina gaat, https://www.dustdeal.be/redeem, kunt u de kortingscode die op uw couponkaart staat verzilveren. Als u daarna artikelen in de winkelmand plaatst, zal de korting direct worden verrekend.

Ja, u kunt uw coupon kaart inwisselen bij de webshops van BatteryUpgrade, Dustdeal en LightUpgrade.

DustDeal.be biedt diverse betaalmogelijkheden aan. Welke mogelijkheden voor u beschikbaar zijn kunt u zien tijdens het afrekenen en via de volgende pagina: https://www.dustdeal.be/payment.php

Het is helaas niet mogelijk om met een cheque te betalen.

DustDeal.be werkt samen met diverse grote payment service providers. Deze organisaties hanteren hoge veiligheidsstandaarden om uw betaling zo veilig mogelijk te laten verlopen. DustDeal.be slaat nooit gevoelige betaalgegevens op zoals creditcard nummers of pin codes.

Indien u in het bezit bent van een Visa, American Express of Mastercard creditcard kunt u via de beveiligde betaalomgeving van Adyen direct uw bestelling betalen.

Tip: Banken en kaartuitgevers zijn erg strikt en u moet 100% accuraat de exacte naam op de kaart (inclusief titel) gebruiken. Controleer alstublieft de expiratie datum (maand en jaar) en het CVV2 number. Vanzelfsprekend is het kaartnummer zelf ook cruciaal.

Ervaart u dus betaalproblemen, soms met onduidelijke of geen foutmeldingen? Volg deze tips op of vraag de helpdesk om hulp. Soms ervaren klanten wel eens problemen, omdat hun kaart niet geactiveerd of geblokkeerd is. In dat geval is het nuttig om contact op te nemen met uw bank/kaartuitgever voor hulp.

PayPal is een online betaalmethode die gebruikt kan worden in bijna alle landen ter wereld. PayPal heeft verschillende betaalmethoden welke u kunt koppelen met uw PayPal account, zoals credit cards of bankrekeningen.

iDeal is het systeem van een aantal samenwerkende Nederlandse banken die u de mogelijkheid biedt om online betalingen te verrichten. Heeft u al een online bank account bij een van de volgende banken: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab? Dan kunt u met deze gegevens via het iDeal systeem van deze banken betalen. De betaling komt dan direct bij DustDeal.be binnen.

Ja dat kan, meer informatie over bankbetalingen kunt u vinden op de Betaal pagina.

U kunt de financiële gegevens vinden op de contact pagina

U kunt uw factuur na verzending downloaden in uw klant account.

U krijgt uw geld binnen 14 dagen retour na de ontvangst van het geretourneerde artikel. Dat is conform het webwinkel recht in Europa.

Na het annuleren van uw bestelling krijgt u zo snel mogelijk uw geld terug. Na annuleren kan het nog maximaal 14 dagen duren.

Als u de bestelling niet direct betaald kunt u een aantal keren benaderd worden om de bestelling alsnog te betalen. Als u niet reageert, zal de bestelling uiteindelijk (door DustDeal.be) worden geannuleerd.

Als u geld op uw balans heeft staan zal dit tijdens het afrekenen van een bestelling direct worden ingezet. Het te betalen bedrag zal verminderen met het bedrag wat op uw balans staat.

Als u naar de volgende pagina gaat, https://www.dustdeal.be/redeem, kunt u de kortingscode die op uw couponkaart staat verzilveren. Als u daarna artikelen in de winkelmand plaatst, zal de korting direct worden verrekend.

In dit geval gebruikt u waarschijnlijk een verified by Visa of Mastercard SecureCode kaart. Deze kaarten vereisen dat er een externe pagina wordt geladen afkomstig van Visa of Mastercard. Het kan voorkomen dat deze pagina wordt geblokkeerd door uw firewall of pop-up blocker. U kunt deze blokkade uitzetten in uw browser. Indien u hier nog vragen over heeft, neem dan contact op met ons.

Het gaat hier om een zekerheidscode activering van je creditcard aanbieder. Deze wordt afhankelijk van de aanbieder Verified by VISA of MasterCard SecureCode genoemd. U kunt deze code activeren of het activeren overslaan door op 'niet activeren' te klikken.

Krijgt u een foutmelding tijdens de betalingsprocedure, controleer dan altijd eerst of alle gegevens juist zijn ingevuld. Lukt het nog steeds niet neem dan per e-mail contact op met de helpdesk. Vermeld dan de exacte gegevens waar u deze foutmelding heeft gekregen. Bij voorkeur met een screenshot van uw scherm.

DustDeal.be biedt altijd de garantie van een fabrikant. De minimale garantietermijn op al de artikelen is 12 maanden. In enkele gevallen bedraagt de garantietermijn meer dan 12 maanden. Dat kunt u nalezen bij de artikeldetails. Accu's zijn verbruiksartikelen waarvan de capaciteit door de tijd heen afneemt. Deze standaard slijtage valt niet binnen de garantie.

Een garantieregeling kan aangevraagd worden via de helpdesk. U kunt het beste de helpdesk een e-mail sturen. Het e-mailadres kunt u vinden onder contact pagina.

DustDeal.be is verantwoordelijk voor de verzendkosten als u gebruik maakt van de garantieregeling.

Als u een artikel via internet koopt heeft u recht op de zichtermijn. De zichttermijn is een bedenktijd waarbinnen u kunt beslissen dat het artikel voldoet aan uw wensen. Als het artikel niet voldoet kunt u het zonder opgaaf van redenen retourneren. Dit wordt ook wel het herroepingsrecht genoemd. De zichttermijn bedraagt 30 dagen na ontvangst van het artikel. De zichtermijn is echter geen testperiode van het artikel. Als u het artikel gebruikt, zodat het niet nogmaals te verkopen is, vervalt het zichttermijn.

De zichttermijn bedraagt 30 dagen na ontvangst van het artikel.

De factuur van uw bestelling is tevens het garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wil maken op de garantie, heeft u een kopie van de factuur nodig. Uw factuur kunt u terugvinden onder 'Mijn account'.

Binnen de zichtermijn (30 dagen na ontvangst van het artikel) kunt u een artikel zonder opgaaf van redenen retourneren. buiten de zichtermijn kunt u in overleg met ons het artikel retourneren of als het artikel bijvoorbeeld defect is geraakt binnen de garantietermijn.

Neem contact op met de helpdesk. De helpdesk geeft u de juiste instructies, zodat u het artikel kan retourneren.

Binnen de zichttermijn (30 dagen na ontvangst van het artikel) kunt u een artikel kostenloos en zonder opgaaf van redenen retourneren.

DustDeal.be brengt geen extra kosten in rekening als u een artikel retourneert. De kosten voor het terugsturen van uw artikel naar DustDeal.be zijn wel voor uw eigen rekening. Indien u een refund heeft gevraagd zal DustDeal.be het volledige aankoopbedrag, dus ook met eventueel betaalde verzendkosten, aan u retourneren.

Binnen 30 dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.

U kunt één of meerdere artikelen retourneren. Het hoeft niet perse de totale bestelling te zijn.

U kunt op diverse manieren het juiste artikel vinden op de website. U kunt navigeren via uw apparaat naam. Deze kunt u op twee manieren gebruiken, namelijk via de 'zoekbalk' en via 'kies uw apparaat'. Vervolgens vraagt de website om het apparaat type, merk en model. Indien u dit niet weet kunt u deze informatie meestal vinden op een sticker op uw apparaat. Een andere manier van zoeken is via het originele artikel dat u wilt vervangen. Elk artikel heeft een of meer codes die door de fabrikant zijn aangegeven (zichtbaar op het artikel). Deze code of ook wel 'partnummer' genoemd kunt u via de zoekbalk zoeken.

U kunt zoeken op een apparaat (merk en model combinatie) of via een partnummer. Een partnummer is een unieke code dat op het artikel staat dat u wilt vervangen.

Als u probeert in te loggen via mijn account en uw wachtwoord niet meer weet kunt u een tijdelijk password aanvragen via de link onder de inlogvelden.

Als u voor de eerste keer een bestelling plaatst krijgt u een gegenereerd wachtwoord toegestuurd via de mail. DustDeal.be raadt u aan om dit wachtwoord direct aan te passen naar een zelfgekozen wachtwoord.

Als u uw gegevens volledig invult tijdens het bestelproces wordt er automatisch een account aangemaakt.

Klant informatie wordt niet gedeeld met derden. Een uitzondering hierop is informatie die gedeeld wordt met een payment service provider met als doel het faciliteren van een online betaling. Klant informatie wordt te allen tijde verstuurd over een beveiligde SSL verbinding.

Via klant account uw klant account kunt u inloggen op uw eigen account omgeving. Als u inlogt, ziet u direct al uw bestellingen staan.

Via klant account uw klant account kunt u inloggen op uw eigen account omgeving. Als u inlogt, ziet u direct al uw bestellingen staan. Als u klikt op het icoontje onder 'Rekening' opent u de bijbehorende factuur.

Als u inlogt via klant account uw klant account kunt u door middel van de knop 'Wijzig' uw persoonlijke gegevens aanpassen.

Als u inlogt via klant account uw klant account kunt u door middel van de knop 'Wijzig' uw wachtwoord aanpassen.

DustDeal.be gaat altijd zeer zorgvuldig te werk wat betreft informatieverschaffing via de website. Echter kan het voorkomen dat u toch een fout ontdekt op de website. DustDeal.be verbetert graag haar dienstverlening, daarom kun u altijd opmerkingen/feedback doorgeven via de contact pagina.

Als u in het bezit bent van een BTW-nummer en besteld voor een waarde boven de € 350,- kunt u via de zakelijke pagina bestellen. Kijk voor meer informatie over de voordelen van een zakelijk account op de zakelijke pagina. [http://www.batteryupgrade.com/DUUsiness/service.php]

U kunt op twee manieren een zakelijk account aanvragen. Als u navigeert naar het [[contactPagebusiness]], zakelijke contactformulier kunt u de aanvraag insturen. U kunt ook via het e-mailadres [[DUUsinessEmailAddress]] een account aanvragen. De zakelijk account manager neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Al onze zakelijke klanten genieten van de uitstekende en persoonlijke service van de zakelijke medewerkers. Daarnaast ontvangt u kwaliteitsartikelen tegen scherpe prijzen.

U als zakelijke klant bent voor ons erg belangrijk. U geniet van een persoonlijke helpdesk die snel en accuraat reageren op al uw vragen. Daarnaast ontvangt u voor elke bestelling een scherp aanbod, exact toegespitst op uw situatie.

Als u voor de eerste keer contact opneemt met BatteryUpgrade zakelijk kunt u het beste gebruik maken van het volgende e-mailadres: business@DustDeal.be.

U kunt uw offerte aanvraag indienen via het e-mailadres: business@DustDeal.be. De DUUsiness accountmanager zal u zo snel mogelijk voorzien van een offerte.

U kunt een bestelling plaatsen direct via de website: [[DbusinessAssortmentURL]]. Of u kunt uw bestelling mailen naar business@DustDeal.be. De DUUsiness medewerkers plaatsen dan de bestelling voor u.

DustDeal.be biedt diverse betaalmogelijkheden aan. Welke mogelijkheden voor u beschikbaar zijn kunt u zien tijdens het afrekenen en via de volgende pagina, https://www.dustdeal.be/payment.php.

DustDeal.be is onderdeel van het bedrijf BraunOni B.V.. DustDeal.be staat ingeschreven bij de kamer van Koophandel onder nummer 08129450. Voor alle vragen die u heeft en die niet hieronder beantwoord worden kunt u contact met ons opnemen via contact pagina.

Een andere manier om de prijzen laag te houden is door het optimaliseren van onze bedrijfsprocessen. In plaats van werknemers 24/7 beschikbaar te hebben om de telefoon te beantwoorden voor onze wereldwijde klantenbasis, biedt DustDeal.be hoge kwaliteit service via de e-mail helpdesk. Op deze manier kan DustDeal.be u over het algemeen binnen 24 uur een antwoord geven. Zo worden er kosten bespaard, waardoor de prijzen voor uw artikelen lager zijn.

Niet gevonden wat u zocht? Probeer de zoekfunctie

Beoordelingen

Aleidis Degrendel beoordeelde ons met:
(4/5)
Product:
Compact C2 stofzuigerzakken Microvezel (10 zakken, 2 filters)
Algemeen:
heb nog geen ervaring was mijn eerste bestelling
Over het product:
goed
Lees reviews van andere klanten
  • Veilig, eenvoudig, snel
  • 30 dagen niet goed, geld terug
  • Artikelen voor meer dan 35.000 verschillende apparaten!

Vragen? Neem contact met ons op!